جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

آداپتور فست شارژ تک پورت شیائومی

۱۴۹ بازديد

آداپتور فست شارژ تک پورت شیائومی

 

کمپانی شیائومی این روز ها در تولید محصولات دیجیتال و الکترونیک، جای خود را باز کرده و آوازه خود را به نقاط مختلف دنیا رسانده. از جمله محصولات الکترونیک این کمپانی می توان به انواع آداپتور ها، شارژر های معمولی و فندکی اشاره کرد که از لوازم جانبی گوشی های موبایل به حساب می آیند و انواع متنوعی از آن ها در همین جا، یعنی شیائومی سیتی، موجود و قابل بررسی می باشند.

 

آداپتور فست شارژ تک پورت شیائومی

 

آداپتور شارژر تک پورت شیائومی دارای یک پورت از نوع C می باشد و با برند های اپل، شیائومی، سامسونگ، ال جی، میزو، موتورولا، سونی، نوکیا، بلک بری، اچ تی سی، لنوو و هوآوی سازگاری دارد. این شارژر با برند اپل، مدل های iPhone 7/ 6s /6 /5 /5s /4/ 4s ,iPad و برند سامسونگ،  مدل های Note4 S6,S6 edge 7, note 7 و با شیائومی و ال جی،  مدل های mi5 mi4 mi3 ,LG G5 G4 G3 سازگاری دارد.

این شارژر در حالت استفاده ازیک پورت ، ولتاژ و شدت جریان خروجی به طور خودکار به  V 3A / 9V 2A / 12V 1.5A5 تغییر پیدا می کند و همچنین  ولتاژ و شدت جریان ۱۰۰-۲۴۰V, 0.3A را می پذیرد و همچنین از شارژ سریع کوالکام، نسخه ۳٫۰ پشتیبانی می کند که همین مسئله باعث می شود تا در مدت زمان کوتاه تری گوشی یا تبلت خود را شارژ کنید.

 

آداپتور فست شارژ تک پورت شیائومی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.