جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

لامپ شمعی فیلیپس مدل مات

۲۰۶ بازديد

امروزه در هر معبر و هر فضایی انواع مختلفی از لامپ ها از لامپ های رشته ای گرفته تا لامپ های ال ای دی و غیره به چشم می خورند .و زندگی در جهانی بدون لامپ و تاریک عملا برای انسان ها غیر ممکن است.

لکن در دهه ی اخیر به دلیل استفاده ی بیش از حد از برق و کمبود سوخت های فسیلی، لامپ های کم مصرف و ال ای دی روانه ی بازار شدند که توانسته اند به نحو چشمگیری باعث صرفه جویی در مصرف برق شوند و علاوه بر این نور مطلوب تری را به متقاضیان ارائه نمایند.

لامپ شمعی فیلیپس مدل مات

گونه ی دیگری از لامپ ها که در عصر کنونی پدید آمده لامپ های هوشمند هستند که با استفاده از حسگرهای پیشرفته ی خود حضور فرد را تشخیص داده و روشن می شوند. این گونه لامپ ها را می توان تحولی بی نظیر دانست که مصرف برق را به نحو چشمگیری کاهش داده است.

در این راستا و به دلیل افزایش محبوبیت لامپ های هوشمند، کمپانی شیائومی نیز از قافله عقب نمانده و لامپ هوشمند خود را تحت عنوان لامپ ال ای دی هوشمند مجهز به وایفای E14 فیلیپس شیائومی روانه ی بازار کرده است. این لامپ با پوشش مات یک دست خود، نوری ملایم را از خود متساعد می کند که به چشم آسیب نزده و علاوه بر این فضایی دلپذیر را برای شما به وجود می آورد.

لامپ شمعی فیلیپس مدل مات

علاوه بر این نصب این لامپ فوق العاده آسان بوده و با استفاده از اپلیکیشن مخصوص نیز قابل کنترل است. یکی دیگر از نکات قابل توجه در مورد لامپ ال ای دی هوشمند مجهز به وایفای E14 فیلیپس شیائومی این است که می توان میزان روشنایی و درجه حرارت رنگ این لامپ را به راحتی در طیف های مختلف تنظیم نمود. این لامپ فوق العاده سبک و با دوام است. و برای مدت ها کار می کند بنابراین نیاز نیست نگران سوختن و یا از کار افتادن آن باشید.

لامپ شمعی فیلیپس مدل مات

نور متساعد شده از این لامپ به حدی ملایم و دلپذیر است که می توان از آن برای جای جای خانه نظیر آشپزخانه؛ اتاق خواب، اتاق کودکان، نشیمن، پذیرایی، اتاق غذاخوری، گاراژ، راهرو و راه پله و یا حتی انباری استفاده نمود. علاوه بر این این لامپ را می توان در لابی هتل، تمامی اتاق های آن، دفاتر کار، مراسم عروسی و حتی شب تولد مورد استفاده قرار داد.رنگ اصلی این لامپ ال ای دی، سفید یخی است و عمده مواد به کار رفته در تولید آن، پلاستیک می باشد.

همچنین لامپ ال ای دی هوشمند مجهز به وایفای E14 فیلیپس شیائومی به راحتی می تواند از طریق وایفا با گوشی هوشمند شما ارتباط برقرار نموده و از طریق اپلیکیشن خود کنترل شود.

لامپ شمعی فیلیپس مدل مات

 

از جمله دیگر ویژگی های کلی لامپ ال ای دی فیلیپس شیائومی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ماده به کار رفته در ساخت: پلاستیک مهندسی
● فرم رنگ: سفید
● تعداد: ۱  عدد
● توان:  ، ۳٫۵ وات
● ولتاژ اسمی: 
AC 220-240 V
● نوع اتصال: 
E14
● مارک تراشه : ، 
PHILIPS
● نوع دستگاه: ال ای دی

  • لومن واقعی: ۲۰۰ لومن
    ● دمای رنگ: ۳۰۰۰K
  • بسته بندی: حاوی ۱ عدد لامپ
    ● ابعاد: ۵٫۰ * ۵٫۰ * ۱۳٫۰

بنابراین با توجه به ویژگی های منحصر به فرد لامپ ال ای دی هوشمند مجهز به وایفای E14 فیلیپس شیائومی، خرید این لامپ ها به همه توصیه می شود.

می بند ۳ شیائومی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.