جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

دستبند سلامتی hey plus

۱۶۸ بازديد

دستبند سلامتی hey plus

امروزه دستبندهای هوشمند در بین مردم به خصوص نسل جوان تر،طرفداران زیادی پیدا کرده اند چرا که بسیاری از خدماتی را که باید به خاطر آن ها از چند دستگاه استفاده شود در خود جای داده و لذا کاربر می تواند تنها با فشردن یک یا چند دکمه از خدمات بی نظیر این دست بندها بهره مند شود.

چنین قابلیت هایی به علاوه ی سهولت استفاده از این دستبندها، محبوبیت بی حد و حصری را برایشان به ارمغان آورده و سبب شده است که بسیاری از برندهای فعال در زمینه تولید دستگاه های الکترونیکی، به تولید چنین دستبندهای هوشمندی روی آورند. در این راستا کمپانی شیائومی نیز که انواع دستبندهای هوشمند را روانه ی بازار نموده نسل جدید این دستبندها را تحت عنوان دستبند هوشمند hey plus تولید کرده است.

 

[caption id="attachment_11629" align="aligncenter" width="640"]دستبند سلامتی hey plus دستبند سلامتی hey plus[/caption]

این دستبند همانند بسیاری از دستبندهای طراحی شده توسط کمپانی شیائومی یک دستبند هوشمند است که خدمات فراوانی را به کاربر ارائه می کند. دست بند هوشمند  mijia hey plus  از وجود یک صفحه نمایش لمسی ۰٫۹۵ اینچی OLED با وضوح تصویر ۲۴۰×۱۲۰، ترو کالر ۲۴ بیتی و طیف رنگی ۱۰۰ درصد بهره می برد که تصویر شفاف و روشنی را برای کاربر فراهم می نماید. علاوه بر این، این دستبند از شماره گیری سفارشی و شناسه تماس گیرنده پشتیبانی نموده و می تواند به طور مستقیم به پیام رسان های وی چت، QQ, Alipay, Weibo, Taobao متصل شود.

بنابراین، این دستبند قادر است کل پیام را به طور مستقیم بر روی صفحه نمایش نشان دهد. جدا از صفحه نمایش بزرگ رنگی این دستبند، mijia hey plus، یک NFC چند کاربری را در درون خود جای داده که می توانید از آن برای شبیه سازی کارت کاری و دسترسی به کارت کنترل، و بسیاری از کارهای دیگر استفاده نمایید. دست بند هوشمند mijia hey plus از وجود یک باتری ۱۲۰ مگا هرتزی بهره می برد که به دلیل بهره گیری از تکنولوژی فوق العاده کم انرژی، با یک بار شارژ می تواند تا ۱۸ روز یکسره کار کند و از قابلیت بهینه سازی ۸۰ درصد نیز برخوردار می باشد.

 

[caption id="attachment_11628" align="aligncenter" width="640"]دستبند سلامتی hey plus دستبند سلامتی hey plus[/caption]

 

جدا از این ویژگی، این دستبند هوشمند از تمام قابلیت های موجود در سایر دستبندهای هوشمند شیائومی نیز برخوردار است. یکی دیگر از ویژگی های این محصول برخورداری از سنسور ضربان قلب PPG و یک سنسور سه محوره فوق العاده دقیق و الگوریتم نظارت بر حرکت Skylark می باشد لذا با استفاده از این دستبند اطلاعات بسیار دقیقی را در رابطه با ساعت حرکت و میزان انرژی مصرف شده به دست خواهید آورد. دست بند هوشمند mijia hey plus ضد آب است و در این مورد دارای رتبه IP68 می باشد. بنابراین می توان از آن در هنگام شنا، حمام و سایر کارهای آبی استفاده نمود.

علاوه بر این می توانید آن را به اپلیکیشن میجیا متصل کنید و به وسیله آن، تمام محصولات تولیدی میجیا برای خانه را کنترل نمایید و یا ان را به دروازه بلوتوث شیائومی متصل کرده و وایفاها و یا بلوتوث های مجاور خود را بیابید. از دیگر کاربردهای این دست بند می توان به زنگ هشدار، شماره گیری  بلوتوث، یادآوری تماس، اندازه گیری کالری سوزانده شده ، کنترل از راه دور دوربین، پیدا کردن تلفن ، نشان دادن تماس های ورودی، اندازه گیری ضربان قلب، مدیریت پیام، گام شمار، یادآوری کارهای روزانه و مدیریت خواب اشاره نمود و اعلان های واتس آپ، فیس بوک، توییتر و ویچت را نیز دریافت کرد.

فرم صفحه نمایش این دستبند بیضوی است و ماده به کار رفته در صفحه نمایش ، ABS و ماده ی به کار رفته برای ساخت بند، سیلیکون می باشد. بنابراین می توانید از دوام و کیفیت دستبند مطمئن باشید و بدانید که با ضربه و یا افتادن از دستتان نخواهد شکست.ا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.