جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

چتر اتوماتیک شیائومی مدل Mijia

۱۷۹ بازديد

چتر اتوماتیک شیائومی

 

شاید بسیاری از ما تا قبل از بارش باران یا برف به فکر خرید چتری مناسب نباشیم، اما دقیقا در لحظه ای از سال که بارش باران و برف شروع می شود ما هم به یاد داشتن چتر می افتیم. در نگاه اول شاید ندانیم چه چتری دقیقا مناسب ماست اما چه چتری مناسب ماست؟

طبیعتا اولین ویژگی که یک چتر باید داشته باشد عدم نفوذ آب یا همان ضد آب بودن است. البته پارچه‌هایی که در بیشتر چتر‌ها به کار می‌روند باید ساختاری مقاوم در برابر آب داشته باشند. به همین دلیل در ساخت بیشتر چتر‌ها از پارچه‌هایی نظیر نایلون و پلی‌استر استفاده میشود.

 

چتر اتوماتیک شیائومی مدل Mijia

 

چتر اتوماتیک شیائومی

 

چتر اتوماتیک شیائومی مدل Mijia دارای پوششی محافظ است که می تواند از نفوذ باران جلوگیری کند و همچنین چند لایه بوده و از اشعه های ماورای بنفش نیز محافظت می کند. بله! درست حدس زدید این چتر که محصولی متفاوت و جدید از شیائومی است، هم مخصوص روزهای آفتابی می باشد و هم بارانی، یعنی به واقع چتری برای تمام فصول سال.

از دیگر ویژگی هایی که یک چتر باید داشته باشد جنس بدنه و فریم است که هم نباید زنگ بزند و هم اینکه نباید وزن بالایی داشته باشد. چتر خودکار شیائومی دارای وزن مناسبی بوده به هیچ عنوان دست شما رو خسته نخواهد کرد. جنس این چتر از پلی استر و آلومینیوم بوده و ضد زنگ نیز میباشد.

 

 

چتر هوشمند!

 

از دیگر ویژگی های این چتر شیائومی ، اتوماتیک و هوشمند بودن آن است که با یک دست هم بسته شده و هم به سادگی با فشار دادن یک دکمه باز میشود. این چتر با وجود ابعاد مناسب سبک بوده و بسیار با دوام است و هم در شرایط بارانی و آفتابی قابل استفاده است. حتی زمانی که باران سنگین است، به راحتی می توانید آن را در میان دستتان نگه دارید.

پوشش پارچه uvtex آن با استحکام و مقاومت بالا باعث ایجاد سایه ای بسیار عالی، محافظ عالی در برابر حرارت خواهد بود که می تواند به طور موثر پرتوهای مضر فرابنفش را مسدود کند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.