پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

دستگاه تصفیه هوای خودرو شیائومی مدل Ruimi P8

۱۹۰ بازديد

دستگاه تصفیه هوای خودرو شیائومی

 

آلودگی هوا که با گذر زمان مشکلات زیادی را برای ساکنان شهر های بزرگ ایجاد کرده، باعث شده تا امروزه استفاده از انواع دستگاه های تصفیه هوا رواج بیشتری یابد و با توجه مدت زمان زیادی که معمولاً در ترافیک سپری می شود، تصفیه هوای داخل خودرو نیز به اندازه هوای داخل خانه اهمیت پیدا کرده.

دستگاه تصفیه هوای خودرو شیائومی مدل Ruimi P8 که برنده جایزه طراحی در سال ۲۰۱۸ نیز بوده با طراحی ۳۶۰ درجه ای خود سطح تماس با هوا را افزایش داده که منجر به کارایی بهتر و سرعت بیشتر دستگاه در عمل تصفیه هوا شده است. در گوشه ی قسمت جلویی این دستگاه تصفیه هوا یک صفحه نمایش OLED قرار گرفته که امکان بررسی شرایط هوای داخل خودرو را در اختیارتان می گذارد و شما را از عمر فیلتر هوا نیز آگاه می کند.

 

دستگاه تصفیه هوای خودرو شیائومی
دستگاه تصفیه هوای خودرو شیائومی

 

دستگاه تصفیه هوای خودرو شیائومی
دستگاه تصفیه هوای خودرو شیائومی

 

این دستگاه که به راحتی در موقعیت های متفاوت قابل نصب می باشد قادر است فرمآلدهید را که به عنوان یک آلاینده در هوا وجود دارد، از بین ببرد و با خاصیت آنتی مایت و آنتی باکتریالی که دارد فضای سالم تری را در خودروی شما فراهم سازد. این دستگاه تصفیه هوا به یک فیلتر دو گانه مجهز شده که هر لایه با دقت و کارایی بالا و به طور اختصاصی هوا را فیلتر می کند.

این دستگاه همچنین دارای ۲ عدد فن با توربین هایی می باشد که با مکانیسم گریز از مرکز فعالیت می کنند و باد را با قدرت بالا، فشار زیاد و سرعت ثابت به جریان در می آورند و در عین حال صدای بسیار کمی از خود تولید می کنند. این دستگاه قابلیت ۲۶ بار تصفیه هوا در یک روز را دارد و در هر بار به مدت ۲ دقیقه عمل تصفیه را انجام می دهد و همانند سایر محصولات هوشمند شیائومی با استفاده از اپلیکیشن Mi Home قابل کنترل می باشد.

 

دستگاه تصفیه هوای خودرو شیائومی
دستگاه تصفیه هوای خودرو شیائومی

 

 

درباره ی نسخه دیگر این تصفیه هوای خودرو بخوانید :

تصفیه هوای خودرو شیائومی

شما می توانید اپلیکیشن Mihome  را با اسکن کد زیر دانلود کنید

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.