پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

لگو پنگوئن شیائومی

۲۱۳ بازديد

اسباب بازی های هوشمند همواره محبوبیت خاصی دارند و کودکان بیشتر علاقه مندند تا با این گونه اسباب بازی ها بازی کنند. علاوه بر این؛، این اسباب بازی ها باعث افزایش هوش کودک شده و به او در فراگیری بسیاری از چیزها کمک می کنند. امروزه دیگر بیشتر اسباب بازی ها حالت هوشمند به خود گرفته اند چرا که تولید کنندگان اسباب بازی از محبوبیت  این گونه اسباب بازی ها به خوبی اطلاع دارند.

در واقع والدین نیز باید در انتخاب اسباب بازی مناسب برای فرزندشان عاقلانه رفتار کنند و اسباب بازی هایی را انتخاب کنند که به رشد و پیشرفت فرزندشان کمک کند. در این راستا کمپانی شیائومی اقدام به تولید بسیاری از اسباب بازی های هوشمند نموده که بلوک های ساختمانی جزوی از آن ها هستند. یکی از اسباب بازی های تولیدی این کمپانی که جزو مدل بلوک های ساختمانی است بلوک های ساختمانی  رباتیک هوشمند mitu شیائومی است که می توان گفت یکی از منحصر به فردترین اسباب بازی های موجود در بازار است.

 

لگو شیائومی
لگو شیائومی

 

لگو شیائومی
لگو شیائومی

 

Xiaomi MITU یک روبات قابل برنامه ریزی است که به  صورت کیتی عرضه می شود که شما باید آن ها را در کنار هم قرار دهید.  در واقع ربات MITU   یک نسخه پیشرفته از کیت لگو، است که اندکی برنامه ریزی و مهندسی را به اصول ساخت و ساز اضافه می کند. علاوه بر این شما در این کیت، مزایای بیشتری را نسبت به روبات های سنتی لگو  دریافت می کنید که از جمله آن ها می توان به کنترل برنامه، توانایی ایجاد برنامه ها و موارد دیگر اشاره نمود. اساسا شما می توانید از  کتابچه راهنمای این اسباب بازی برای ساخت  سه مدل خاص استفاده کنید.

در قلب این اسباب بازی یک کامپیوتر وجود دارد که در واقع مغز متفکر کل کیت را تشکیل داده و وقتی که ربات تکمیل شد می تواند برای به حرکت دراوردن ان استفاده شود. پس بهتر است ابتدا با آن آشنا شوید .
یکی دیگر از عناصر کلیدی این کیت موتور است – این قسمت متحرک ربات آینده شما است که تمام قابلیت های حرکتی لازم پس از تکمیل ربات را امکان پذیر می سازد.

در این اسباب بازی، شما پنج کیسه بلوک ساختمانی دارید که باید با استفاده از دستورالعمل های موجود و با روش های دلخواهتان ان ها را با هم ترکیب کرده و ربات مورد علاقه ی خود را بسازید.

علاوه بر این شما یک جعبه باتری، یک جعبه ذخیره سازی و یک کتابچه راهنمای سه بعدی گام به گام حاوی دستورالعمل های دقیق در مورد نحوه ساخت  سه ربات منحصر به فرد را دارید که می توانید از ان ها استفاده کنید. این کتاب  یک تصویر سه بعدی را به شما ارائه می کند که کاملا با انچه در تصاویر  استاندارد دو بعدی  می بینید متفاوت است – تصاویر بسیار واضح تر از آنچه فکر می کنید هستند و این موضوع می تواند تا حد زیادی به شما کمک کند.

همانند بیشتر پروژه های خلاقانه، مطمینا شما از سر هم کردن بلوک های ساختمانی اسباب بازی هوشمند Xiaomi MITU لذت خواهید برد  اما هدف نهایی بازی این نیست.. به همین دلیل توصیه می کنیم مونتاژ را به عنوان بخشی از “بازی” انجام دهید و قسمت سرگرم کننده را به زمانی که ربات اماده شد واگذار کنید.

سر هم کردن روبات هوشمند MITU   می تواند یک پروژه سرگرم کننده برای نوجوانان و یا حتی یک جایگزین خوب برای بازی تخته ای باشد که غالبا با دوستانتان بازی می کنید.

 

لگو شیائومی
لگو شیائومی

 

یکی از چیزهایی که باعث می شود استفاده از اسباب بازی MITU   سرگرم کننده و آسان باشد امکان کنترل آن از طریق برنامه است. با استفاده از نرم افزار ساده و کاربردی ارائه شده، شما می توانید ربات ساخته شده را از طریق دستگاه تلفن همراه   کنترل کنید – و ویژگی های اضافی بازی را کشف کنید. رابط برنامه در سمت کارتوئنی قرار دارد: شما در این قسمت یک عکس از جهان مرموز زیر آب را به همراه دکمه های دیجیتال سرگرم کننده و رنگ های روشن مشاهده خواهید کرد.

دستورالعمل های موجود  در برنامه را دنبال کنید تا بتوانید برنامه های ویژه ای برای ربات خود ایجاد کنید که باعث می شود بهتر و راحت تر حرکت کند. استفاده از این برنامه قطعا برای کاربران جوان تر راحت تر است .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.