جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

پاوربانک

شیائومی

پاوربانک

۲۰۶ بازديد

پاوربانک

در جهان مدرن امروزی، به دلیل توسعه فناوری های اطلاعاتی و فراگیر شدن استفاده از دستگاه های هوشمندی نظیر تلفن های همراه، لبتاب و تبلت ها، در دسترس بودن چه از لحاظ مسائل روزمره و چه از نظر موضوعات شغلی به موضوع مهمی تبدیل شده و حتی گه گاه ممکن است یک موضوع ساده نظیر خاموش شدن تلفن همراه یا نداشتن شارژ کافی برای روشن نمودن لبتاب به مشکل بزرگی تبدیل شود که تمام برنامه های روزانه تان را دچار اخلال کند.

در این راستا و با توجه به اهمیت شارژ نمودن دستگاه های دیجیتال، امروزه دستگاه هایی تحت عنوان پاوربانک پدیدار شده اند که می توانید با استفاده از آن ها گوشی یا دستگاه هوشمند خود را شارژ کنید. پاور بانک ها در واقع باطری هایی هستند که دارای شارژ الکتریکی مشخصی می باشند و به شما اجازه می دهند تا از انرژی الکتریکی ذخیره شده در آنها در زمان نیاز استفاده کنید.

اما بسیاری از این پاور بانک ها از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند و لذا در جهت ارائه پاور بانکی مطلوب که دارای کیفیت مناسبی نیز باشد کمپانی شیائومی پای به این عرصه نهاده است. این کمپانی دارای انواع متنوعی از پاور بانک ها تحت عناوین zmi 10000 ، zmi 20000 ، مودم و پاور بانک ۱۰۰۰۰ zmi 4G ، پاور بانک ۱۰۰۰ دو پورت شیائومی ، پاوربانک ۲C20000، و بسیاری از انواع دیگر است که هر کدام از ویژگی های خاصی برخوردار می باشند و برای مشاهده لیست کامل آن ها می توانید به صفحه مخصوص این پاور بانک ها در سایت ما مراجعه نمایید.

پاوربانک شیائومی zmi 10000 دارای ظرفیتی معادل هزار میلی آمپر است و در عین فوق العاده ظریف و جذاب بودن در برابر ضربه نیز مقاوم می باشد. این پاور بانک با انواع دستگاه های آندروید و IOS شما سازگار یوده و دارای ظاهری فوق العاده ساده می باشد. پاور بانک ZMI 20000 نیز یکی دیگر از پاور بانک های شیائومی است که با ظرفیت ۲۰۰۰ میلی آمپر از قدرت کافی برای شارژ کلیه دستگاه های شما برخوردار می باشد. لاین شارژ USB-C در این پاور بانک سبب می شود تا بتوان از آن برای دستگاه هایی نظیر لبتاب نیز استفاده نمود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.