جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

هدفون بلوتوث بیسیم مدل QCY Q26 PRO

۱۶۷ بازديد

امروزه هدست ها محبوبیت خاصی پیدا کرده اند.چرا که بسیاری از افراد علاقه مندند تا در هنگام کار یا رانندگی بتوانند به گوشی خود پاسخ دهند و در عین حال دست هایشان به دلیل گرفتن گوشی در دست اشغال نشود. استفاده از هدست می تواند به افراد کمک کند که حتی در هنگام کار نیز پاسخ گوی تماس های مهمشان باشند و از سایر امور قافل نشوند.  در چند سال اخیر انواع مختلفی از هدست ها در سایزهای مختلف روانه ی بازار شده اند که هر کدام دارای ویژگی های خاص خود هستند.

برخی از این هدست ها فوق العاده گران بوده و برخی دیگر فاقد کیفیت لازم هستند به عنوان مثال به سرعت شارژ تمام می کنند و یا اتصال از طریق بلوتوث به خوبی برقرار نمی شود و یا صدای صافی را منتقل نمی کنند. بنابراین باید در هنگام خرید هدست های وایرلس بلوتوثی مراقب بود چرا که ممکن است وجود هر یک از اشکالات زیر استفاده از آن ها را غیر ممکن سازد. در این راستا کمپانی شیائومی مینی هدست وایرلس بلوتوثی QCY Q26 شیائومی را روانه ی بازار کرده است که شاید بتواند با خصوصیات منحصر به فرد خود بسیاری از رقبا را کنار بزند.

 

هدفون بلوتوث بیسیم
هدفون بلوتوث بیسیم

این هدست که از بلوتوث V4.1 استفاده می کند به سرعت با تلفن همراه شما هماهنگ شده و ارتباط مداوم و قوی را برقرار می کند. علاوه بر این، به دلیل برقراری ارتباطی قوی، صدای منتقل شده توسط این هدست کاملا رسا و بلند است که امکان استفاده از آن را حتی در محیط های شلوغ و پر سر و صدا نیز امکان پذیر می سازد. صدای منتقل شده از طریق این هدست کاملا شفاف است و به هیچ وجه قطع و وصل نمی شود.

همچنین اندازه ی کوچک ا مینی هدست وایرلس بلوتوثی QCY Q26 شیائومی که تقریبا برابر با یک بند انگشت است باعث می شود که این هدست به راحتی در درون گوش شما جای گیرد و ظاهر زشتی را به وجود نیاورده و یا به ظاهر شما آسیب نزند. وجود تنها یک دکمه بر روی هدست به شما اجازه می دهد تا تماس را قطع کنید، تماس را پاسخ دهید، مجددا شماره گیری کنید و موزیک مورد علاقه تان را گوش کنید و یا آن را متوقف سازید. علاوه بر این، مینی هدست وایرلس بلوتوثی QCY Q26 شیائومی دارای باتری قوی لیتیون یون ۴۵ میلی آمپر است که می تواند برای مدت طولانی شارژ خود را حفظ کند و به راحتی دشارژ نشود. از دیگر ویژگی های این هدست می توان به موارد زیر اشاره نمود.

 

هدفون بلوتوث بیسیم
هدفون بلوتوث بیسیم
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.