جمعه ۲۸ اردیبهشت ۰۳

پاور بانک و آداپتور zmi شیائومی ۵۲۰۰ میلی آمپر

۱۶۲ بازديد

اغلب پاور بانک های ارزان قیمت موجود در بازار دارای کارایی چندان بالایی نیستند. معمولا این دستگاه های ارزان قیمت به خوبی تلفن شما را شارژ نکرده و حتی خودشان نیز شارژ را به خوبی در خود نگاه نمی دارند و یا حتی می توانند باعث آسیب رسیدن به دستگاه هوشمندتان شوند.

علاوه بر این پاور بانک هایی با عملکرد خوب نیز دارای قیمت بالایی هستند. لذا کمپانی شیائومی طیف متنوعی از انواع پاور بانک ها را در قیمت های مختلف تولید نموده که دارای عملکردی منحصر به فرد و عالی هستند. یکی از این پاور بانک ها پاور بانک ZMI 5200 است.

 

پاور بانک و آداپتور zmi شیائومی
پاور بانک و آداپتور zmi شیائومی

 

این دستگاه که هم یک شارژر آداپتور است و هم یک پاور بانک می تواند برای شارژ هم زمان دو گوشی هوشمند مورد استفاده قرار گیرد. یعنی به طور هم زمان می توانید دو گوشی هوشمند خود را با استفاده از این شارژر آداپتور شارژ کنید. پاور بانک ۵۲۰۰ میلی آمپر ZMI دارای دو پورت یو اس بی است که از تکنولوژی شارژ سریع چندگانه بهره می برد و بنابراین از سرعت های مختلف مناسب دستگاه هوشمندتان برای شارژ آن ها استفاده خواهد کرد. این آداپتور پاور بانک با بیشتر تلفن های همراه موجود در بارار هماهنگ است و می توان از آن برای شارژ آیفون ۸ پلاس نیز استفاده نمود.

 

پاور بانک و آداپتور zmi شیائومی
پاور بانک و آداپتور zmi شیائومی

 

قاب این پاور بانک از ABS و PC ساخته شده است. که سبب می شود پاور بانک فوق العاده محکم باشد و در هنگام پرت شدن و یا برخورد و ضربه نشکند. این امر باعث می شود در هنگام خریداری آن خیالتان راحت باشد که هرگز پاور بانکتان دچار مشکل نمی شود.

نکته ی دیگر در رابطه با  پاور بانک ۵۲۰۰ میلی آمپر ZMI، وجود پلاگ تاشویی در زیر دستگاه است که با اتصال به برق نیروی کافی برای شارژ دو تلفن همراه را دریافت می کند. علاوه بر این این آداپتور پاور بانک از گوشی شما در برابر اضافه بار، اتصال کوتاه و بسیاری از مشکلات دیگر محافظت می کند و همین امر باعث شده که از محبوبیت خاصی در بین طرفداران این برند برخوردار باشد.

 

پاور بانک و آداپتور zmi شیائومی
پاور بانک و آداپتور zmi شیائومی

 

علاوه بر این، حداکثر قدرت خروجی پشتیبانی شده توسط این دستگاه هم ۳ آمپر/ ۵ ولت است. و قدرت ورودی مورد نیاز برای آن نیز ۱۰۰ تا ۲۴۰ ولت است. همچنین پاور بانک ۵۲۰۰ میلی آمپر ZMI از تکنولوژی شارژ سریع کوالکام نیز پشتیبانی می کند و لذا می توانید با استفاده از آن گوشی خود را خیلی سریع تر شارژ کنید. بنابراین با توجه به ویژگی های منحصر به فرد این پاور بانک آداپتور شیائومی و با توجه به اینکه در جهان امروز همه ی ما به پاور بانک ها برای شارژ گوشی های خود نیازمندیم خرید یکی از این پاوربانک ها به همه توصیه می شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.